background image, decorative image

תכנית סולם.

זה לא מה לומדים, זה איך לומדים.

גם אני יכול ! גם אני שייך !

תכנית סולם היא תכנית לימודים מוסיקלית.

שהיא הרבה יותר ממוסיקה.

זו תכנית שנותנת לתלמידים (עם ובלי צרכים מיוחדים) כלים כדי לקדם את מצבם הרגשי והחברתי, בכוחות עצמם.

תכנית שנתית ורב שנתית, שבה תלמידים לומדים כיצד להשתמש בטכנולוגיה כדי לבצע דברים שעד לא מזמן היו נחשבים לבלתי אפשריים:

  • לנגן בקלות בגיטרה חשמלית, צ'לו, כינור, חצוצרה, סקסופון או כל כלי נגינה אחר שקיים בעולם - במסגרת הרכב מוסיקלי, תוך פחות מחודשיים, בעזרת מקלדת ייחודית שפיתחנו וטכנולוגיית הדמייה מקצועית של כלי נגינה.

  • להשתתף במופע מוסיקלי שהם יצרו בעצמם - לפני קהל שלא מאמין שזה משהו שהם הצליחו לעשות תוך פחות משנה אחת.

  • להשתתף בשיעור שבו כל שבוע רוב התלמידים מקשיבים, משקיעים, מגיעים בזמן ולא רוצים ללכת כשנגמר השיעור.

רוצים לראות דוגמא?
סולם

יוצרים סביבת למידה חכמה
וגמישה.

תמונת טעינה

מגדירים מחדש, מה אפשרי.

מקלדת אחת, עולם שלם בכף ידם. בעולם שבו טכנולוגיה יכולה לאפשר לבני האדם לעשות יותר בפחות מאמץ. עולם שבו אדם יכול לשנות את חייו בעזרת מחשב בלבד. * אנו מלמדים את הדור הבא איך להשתמש בטכנולוגיה, כדי לאפשר לעצמם יותר. וכדי לומר לאחרים, אני גם יכול .

* התכנית פועלת על בסיס שיטות מבוססות ראיות, עם תוצאות חד משמעיות שאפשר למדוד, וגם מאד קל לראות .

בישראל ובאירופה.

סולם

דוגמא מתכניות  מקבילות אלינו בעולם -
הרכב משולב של בית ספר דרייק בסקוטלנד

תמונת טעינה
צוותים מקצועיים שכבר ראו הכל  מתפעלים.

ורואים תוצאות.

זה היה ממש מרגש לראות איך הם התקדמו. יש לי כבר רעיון לעוד הופעה.

שירלי , מורה בתיכון חדש, לאחר מופע שביצענו עם תלמידי התיכון.

אתם עושים עבודה נפלאה, והשיעור נפלא, וחשוב לנו שכולם ידעו.

טליה זלינגר ברזילי.
מנהלת בית אקשטיין.

זיו היה אחת הסיבות להגעתם של בני הנוער למועדון שלנו, בזכות הגישה היצירתית והחיובית שלו.

ריטה רובין
מנהלת מועדון כפית באר שבע.

הוא הגיע היום לבית ספר במיוחד לשיעור הזה, הוא לא אמור להגיע היום.

אסנת
מורה, תיכון חדש הרצליה

תשמע הסתכלתי מהצד, זה דבר מדהים מה שקורה פה .

הילה שחף
מנהלת בית ספר "קריית החינוך למדעים", רחובות.

הם ממש נהנים!. זה הכניס בהם מין מחוייבות כזו.

מיטל גולדווסר.
רכזת חינוך מיוחד, תיכון חדש הרצליה.

מקצועיות בלתי מתפשרת, רצינות והתמדה, זיו תמיד חושב איך אפשר לעשות עוד ועוד למען המשתתפים .

עינב מדמון.
מנהלת לקוחות, עמותת אימג'ן.

מה כבר נגמר?, חבל שאין לנו עוד שעה כזו בשבוע.

מ'
תלמידה שהשתתפה בתכנית.

הטכנולוגיה, הכלים, הרעיונות, והמדריכים המקסימים שלך, כל המכלול מהווה עבורנו שעות קסם ואהבה.

יונית מסס
מנהלת מעון הוד.

את האמת זה מקצועי לא היה לנו מקודם חוג ברמה כזו, וגם המורה חן מקסים.

מונא דגיים
עו"ס הוסטל אפיק.

"זה טוב שייראו שגם אוטיסטים יכולים".

א'
תלמיד שהשתתף בתכנית.

התלמידים מחכים לשיעור הזה כל השבוע ,זה השיעור היחיד ש ד' משתתף בו.

רפאל אנטמן
מורה, בית אקשטיין

חוויה מעצימה, המחברת בין התלמידים.

ללי בארי
מנהלת בית ספר עוז.

היה מופע מדהים שתדע שפרטתם על מיתרי ליבי.

אורה
צופה במופע שעשינו עם תיכון חדש למרוץ "רצים לזכרם".

"האמת שזה לא קל בכלל, אבל נראה לי שאני יכול. צריך להתאמן עוד" .

א'
תלמיד שהשתתף בתכנית, ומבין שזה הכל שאלה של רצון, ונחישות.

רוצים לשמוע עוד?

ניתן להתקשר למספר- 0509425959. או לשלוח מייל ל - soundcomhr@gmail.com או שתשאירו פרטים ונחזור אליכם.

איך יכול להיות שהתכנית מתאימה לכולם?

התאמה אישית של כלי נגינה.
התאמה אישית של כלי נגינה.

בעזרת כלים מונגשים, או הנגשה של כלי נגינה קיימים. כולם יכולים להשתתף, ולהצליח.

התאמה אישית של שיטות הלימוד

מגוון דרכים להבין וליישם. הסרת חסמי למידה בדרכים יצירתיות ומעצימות.

התאמה אישית של ההשתתפות אישית.
התאמה אישית של ההשתתפות אישית.

צוות המורכב ממטפלים מוסמכים במוסיקה, יוצרים עבור כל תלמיד תפקיד מוסיקלי שנכתב במיוחד בשבילו.

התאמה לצרכי המוסד.
התאמה לצרכי המוסד.

מערכי השיעור שלנו נוצרו במחשבה על שונות רבה בין תלמידים. אנו ערוכים להקדיש זמן ומחשבה כדי להתאים את עצמנו אליכם. וכן לעבודה בהתאם לתכניות התנהגות וקידום אישיות, וקבוצתיות.

 לא רק העצמה.

טיפוח תחושת שייכות.
טיפוח תחושת שייכות.

יצירת סביבה מכילה ותומכת. לכל ילד יש תפקיד ואחריות במסגרת הקבוצה.

הסרת חסמי למידה.
הסרת חסמי למידה.

בעזרת טכנולוגיה, ועקרונות עיצוב אוניברסלי ללמידה מיטבית.

שילוב והכלה כעיקרון מנחה.
שילוב והכלה כעיקרון מנחה.

עבודה בקבוצות הטרוגניות המעודדות הכלה.

למידה מבוססת פרוייקט.
למידה מבוססת פרוייקט.

למידה שמעוררת בתלמידים רצון להשתדל יותר.

סגנון הדרכה מעצים.
סגנון הדרכה מעצים.

דגש על חוזקות אישיות.

כישורי חיים.
כישורי חיים.

תרגול מיומנויות חברתיות ורגשיות בסביבה בטוחה.

statamicSavvyCalTUPLEReformTransistorstatamicTransistorTransistorReform

רוצים לבדוק אם התכנית שלנו מתאימה גם לבית הספר שלכם?

נשמח לבדוק ביחד אם בית הספר שלכם יוכל להנות מהתכנית הזו. מבטיחים שלא יתקשרו אליכם אנשי מכירות. אלא רק אדם אחד בשם זיו ויסברג, שחלם לתת לתלמידים את מה שהיה חסר לו כל כך בתור תלמיד. מקום שהוא יוכל להרגיש חלק. מקום שבו אין מילה כזו מקובל או פופולרי. כולם חשובים. כולם כוכבים. וכל ילד הוא אמן, מדען, מהנדס או יזם. הוא רק צריך לגלות מה באמת רוצה להיות. מבטיחים שלא יתקשרו אליכם אנשי מכירות עם נאום מכירות. רק זיו, עם חלום. אפשר גם להתקשר אלינו לטלפון: 0509425959. או לשלוח מייל: soundcomhr@gmail.com.

WhatsApp